گاتر استخر یا اسکیمر؟


استخدام های شنا را می توان به روش های مختلف تقسیم کرد. امروز ، بیایید به چگونگی جمع آوری آب های سطحی برای فیلتراسیون بپردازیم. در این رابطه دو نوع استخدام وجود دارد: استخدام اسکیمر و استخدام گاتر.
اول از همه ، چرا استخرها در وهله اول به اسكیمر یا گاتر نیاز دارند؟ برای اینکه یک بار استخدام شود تا به گردش خون کافی و فیلتراسیون برسد ، آب موجود در سطح باید جمع شود و از طریق سیستم فیلتراسیون کشیده شود. چرا؟ زیرا بیشتر مواد زائد حمام و مواد غیر آلی غیر زنده به سطح زمین شناور می شوند. با کشیدن آب فقط از طریق فاضلاب اصلی ، آلودگی های سطحی فیلتر نمی شود.
گرده ، برگها ، بریده های چمن و سایر آلاینده های محیطی همچنین تمایل دارند مدتی را در سطح آب رها کنند. اسکیمرها و گاتر ها از بالای استخدام آب می کشند ، این توانایی را دارد که این موارد جمع آوری شود و از استخدام خارج شود. اکنون که دلیل ضروری بودن آن جمع آوری آبهای سطحی است که توضیح دادیم ، بیایید اسکیمرها و گاتر ها را مقایسه می کنیم و می کنیم که برای انواع مختلف استخدام بهتر است.

گاتر استخر در مقابل اسکیمرز

اختلاف اصلی بین اسکیمرها و گاترها سطح و میزان جذب آب است. بیایید با اسکیمر شروع کنیم ، زیرا آنها بیشتر رایج هستند.


اسکیمر استخر


اسكیمر استخر نقاطی برای جمع آوری آب از سطح استخدام به سیستم لوله كشی هستند. برای استخدام در داخل زمین ، اسکیمر به گونه ای تعمیر شده است که کاربران فقط می توانند دهانه ای را با علف و درب استخدام را برای تمیز کردن مشاهده کنند. تمام قسمتهای دیگر اتصالات اسكیمر و لوله كشی در زیر زمین مدفون هستند و دور از چشم نیستند. استخدام مسکونی ارزشمندانه فقط یک یا دو اسکیمر دارند ، در حالی که تجارت حرفه ای دارای چند نوع دیگر است. هرچه استخدام بزرگتر باشد ، کدهای بهداشت محلی به مقدار مشخصی اسکیمر نیاز دارند.


اسكيمر شناور ، اسكيمر بالاتر از استخر زمين ، اسكيمر ارزان قيمت در بالاتر از استخدام هاي زميني يك اسكيمر يك لكه اي وجود دارد كه براي تغيير در ارتفاع آب طراحي شده و كمتر در زير سطح من ماندگار است. این آب را به داخل سبد جمع آوری خود می کشد و با استفاده از اصول هیدرولیک ، آب سطحی همه به سمت اسکیمر کشیده می شود. به این ترتیب اشکال و سایر بقایای سطح جمع می شوند. اینها ممکن است برای یک استخدام کوچک و کم مصرف که بالای سطح زمین خوب است ، اما برای استخدام های شلوغ کافی نیست.


مزایا و معایب اسکیمر


از نظر ساخت استخدام و از نظر هزینه ، نصب اسکیمر آسان است و نسبتاً ارزان است. آنها محبوب هستند و به دلیل محبوبیت ، بیشتر از تولید کنندگان برای کسب و کار و رقابت می کنند. صادقانه بگویم ، اکثر آنها از نظر کیفیت و عملکرد قابل مقایسه هستند. در اسکیمرها فناوری های “تغییر بازی” وجود ندارد که یک مارک از بقیه جدا کند. استفاده از یک مزیت بزرگ اسکیمرها این است که تعویض ساده و مقرون به صرفه است. یکی دیگر از مزایای آن است که به راحتی تمیز می شود. کافی است در ظرف ظرف را بلند کرده و سبد اسکیمر را از برگ و بقایای آن خالی کنید. اسکیمرها نیز بسیار ساکت هستند. استخدام اسکیمر همچنین می تواند باعث شود که آب را به جابجا برساند زیرا اگر این مقدار کاشی وجود داشته باشد باعث افزایش سطح آب در هنگام استخدام می شود. با این کار دیگر نیازی به موج اضافی نیست.


اشکال اصلی اسکیمرها این است که آلودگی های سطحی را مخصوصاً در استخدام های بزرگ پاک می کند. حتی یک استخدام بزرگ تجاری با 12 اسکیمر یا بیشتر ، در تصفیه آب در وسط استخدام به سختی کار می کند. تعداد کمی فوت خطی آب در یک زمان مشخص وجود دارد. برای شنای رقابتی ، اسکیمرها نیز مشکلی دارند. استخدام اسکیمر امواجی هستند که از دیواره بالا روند و توربنس در آب ایجاد می شود. اشکال دیگر این است که آنها به طور تقریبی پلاستیکی هستند و قطعات از بین من روند. مطمئناً مقرون به صرفه است و جایزه آنها را آسان می کند ، اما چه کسی می خواهد مرتباً سبدهای پلاستیکی و سبد را جایگزین کند؟

استخدام هایی که اسکیمر ایده آل است


استخدام مسکونی و سایر مشاغل کم مصرف با اسکیمرها عملکرد خوبی دارد. علاوه بر این ، بعضی اوقات از استخدام جامعه تابستانی با اسكیمرها نیز عمل خوبی انجام می شود. اما اگر استخدام پرمصرف باشد یا میزبان شنای رقابتی باشد ، اسکیمرها مناسب نیستند.


گاتر استخر

استخدام های گاتر ایده آل برای استخدام های تجاری پرمصرف و افرادی که شنای رقابتی دارند. و همه گاترهای استخدام برابر نیستند. بیشتر گاترها فقط جویهای جمع آوری بتن هستند که در آنها آب سرریز کند و دوباره به اتاق پمپ برمی گردد. دیگران مانند شیار چرخشی از جنس استنلس استیل فانتزی تر هستند. گاتر های چرخشی نه تنها آب سطحی را جمع می کند و به اتاق پمپ منتقل می کند ، اگر محرمانه باشد جداگانه برای پمپاژ آب برگشت به استخدام دارد. با این کار دیگر نیازی به بازگشت کف یا دیوار نیست


مفهوم گاتر ساده است: گرفتن آب های سطحی در محیط کار استخدام. آب از بالای لب گاتر و در طرف دیگر به داخل دهانه جریان است که اگر آن به سمت یک یا چند نقطه جمع شود می تواند. این نقاط جمع آوری آب را به لوله های بزرگی هدایت می کند که آب و هوا را به یک مخزن ولتاژ زیر زمین می برد. سپس پمپ از مخزن موج آب (یا “گودال موج”) آب را می گیرد و آن را از طریق سیستم فیلتراسیون پمپ می کند.
ممکن است مشخص شوید که وقتی در استخدام اسکیمر صحبت کنید ، ما را مخلوط کرده و نام نبردیم چون سطح آب می تواند باعث شود اگر نتیجه نباشد ، وقتی صدها نفر در استخدام هستند ، جابجایی به طور طبیعی سطح آب را افزایش می دهد ، اما چندین بار این بازی وجود دارد. 

پویایی میانه پنتون ، استخدام لبه ناپایدار ، استخدام بی نهایت
استخدام های لوکس مسکونی و تفریحی دارای یک “لبه ناپایدار” هستند که به آنها استخدام می شود و در نهایت گفته می شود. ایده این است که آب از نوعی دیواره به یک مجرای جمع آوری شده در زیر سرریز کند. این نوع سیستم ها به طور معمول یک گریل وجود دارد ، زیرا سطح استخراج به سرعت در بیشتر محیط پاک می شود. این نوع استخدام ها خیلی زودتر از آنکه اسکیمرها بتوانند گردو ، اشکالات و سایر آوارهای شناور را پاک کنند.


مزایا و معایب گاتر استخر


بدون شک گاتر استخدام سیستم ارجح برای استخدام های شنا رقابتی و هر نوع پارک آبی است. ما تا اینجا پیش رفته ایم که بگوییم گاتر برای این نوع استخدام ها یک ضرورت است. هرچه میزان بار حمام شلوغ باشد ، گاترهای استخدام مناسب تری هستند. گاترها قادرند سطح استخدام را بسیار سریعتر و کارآمدتر کنند زیرا اسکیمراها می توانند پاک کنند. آنها نیز سطح آب را ثابت نگه دارند. شناگران رقابتی از مزایای تجهیزات استخر آن بهره مند می شوند چون امواج بر روی گاتر جریان می یابند و از بین می روند ، اگر تلاش شما بسیار کمتر است. همه اینها مزایای بزرگ گاتر استخر است.

گاترهای با چرخش مجدد نیاز به بازگشت کف را کاهش می دهد ، زیرا شما می توانید ده ها نفوذ کنید از طریق استخدام بتونی استخدام را کاهش می دهد و استفاده از لوله های کشی تمام آن کف را برمی گرداند. خطر نشت از کف به شدت کاهش می یابد.
هشدار گرافیکی! گرچه ممکن است این احمقانه به نظر برسد ، این یک شوخی نیست. برای شناگران ، گاتر ها مزیت فوق العاده دیگری دارند. آنها به همه امکان دسترسی به آبهای خارج شده را می دهد. 

اشکال گاترهای استخدام در درجه اول هزینه و سر و صدا است. در مقایسه با اسکیمر ، ساخت و یا نصب گاترهای استخدام بسیار گرانتر است. گاترها نیز باید دقیقاً ساخته شوند. هرگونه تغییر یا نقص در هنگام ادامه یافتن آب از روی لب گاتر نشان داده می شود. همه چیز باید کاملاً تراز باشد ، در غیر این صورت باعث خشک شدن و لکه های توجه قابل توجه می شود. همان طور که قبلاً گفته ، هزینه اضافی دیگری مخلوط ولتاژ است. و جدا از هزینه اضافی گاتر استخر ، یک اشکال دیگر نیز وجود دارد. سر و صدا.


گاترها دائماً از آب طغیان می سازد ، که باعث ایجاد صدای پس زمینه می شود. اکثر مردم کشف نمی کنند و این فقط واقعیتی است که هر روز شاناگران را با آن سر و کار دارند. چیزی که باعث تشدید مشکل صدا می شود ، دیوارهای پاراپت (برآمدگی) است. در این استخدام عرشه استخدام در روی گاتر تعمیر شده است که فضای شما را برای ادامه کار می کند. اما همچنین صدای گاتر را مستقیماً به سمت شناگرانی که سعی در گوش دادن به مربی دارید ، بازتاب می دهد.
استخدام های که گاتر در آنها ایده آل است
هزینه و سر و صدای اضافه شده را برای لحظه ای کنار بگذارید. در مورد استخدام های رقابتی و استخدام هایی که بار زیاد است ، هیچ مقایسه ای با عادلانه وجود ندارد. گاتر ها باید باشند. مزایای گاترهای استخدام بسیار بیشتر از معایب آنها است. پارک های آبی ، YMCA ها ، کلوپ های سلامتی ، مراکز آبزیان ، دانشگاه ها و مدارس شنا دارای بارهای ناچیزی هستند که به راحتی می توانند اسکیمر را تحت فشار قرار دهند.
خط کف ، استخدام اسکیمر ، کف کاشی کاشی ، کف استخدام پیام های ورزشی از بار زیاد در استخدام اسکیمر خود را به عنوان آب ابری و خطوط کف نشان می دهد. استخدام های گاتر دارای خطوط کف نیستند زیرا پسماندهای آلی غیر زنده به سطح زمین شناور می شوند و سیستم گاتر به طور مداوم سطح را پاک می کند. جایی برای جمع آوری تفاله ها نیست. با این وجود ، روی استخر اسکیمر ، خطوط کاشی می چسبد و باید تمیز شود. خطوط زباله شواهدی از مدیریت ناكافی زباله های باتری ، و جمع آوری ناكافی آب سطحی از طریق اسكیمر است.


نتیجه


مقایسه آبچکان با اسکیمر دقیقاً مقایسه منصفانه شما نیست. برای استفاده کم ، حجم کمتری از آب ، اسکیمرها مناسب هستند. قیمت آنها حداقل است و چند تولید کننده برای انتخاب وجود دارد. توانایی یک اسکیمر در جذب آلاینده های سطحی محدودیت بسیار سخت و کندتر است. استفاده از اسکیمرها برای انتخاب گزینه های عالی ایده آل نیست. آنها به سادگی فاقد مساحت سطح آب کافی برای رقابت با گاتر را بکشند.


گاترهای استخدام ، روش ایده آل برای جذب آلاینده های سطحی مانند برگ ها ، اشکالات ، روغن ها و سایر مواد دیگر غیر زنده است. آنها بالاتری را نسبت به اسكیمر دارند و برای استخدام كوچك و آبگرم ، جایی كه یك اسكیمر می تواند برای پاكازی سطح مناسب داشته باشد ، لازم نیست. هرچه استخدام شلوغتر باشد ، گاترها مطلوب تر می شوند. گاترها به مخزن آبریز نیز احتیاج دارند زیرا وقتی که از حمام آب را جابجا می کنند ، استخدام می کنند که این اضافی برای بالا آمدن آب وجود دارد. سطح آب ثابت است.


گاتر ها برای استخدامهای شنای رقابتی سیستم ترجیحی (اگر لازم نباشد) هستند. استخدام اسکیمر خیلی سریعتر از حوضچه گاتر با همان بار حمام رسوب و کتیف می شود. چون نتیجه گیری ما این است که اسکیمرها برای استخدام های کوچک با سبک کاربردی و گاتر ها برای استخدام های بزرگ و شلوغ بهتر هستند. و اگر در آنجا یک تیم تیم شنای رقابتی وجود دارد ، به نظر ما گاتر ها یک ضرورت ضروری است.

مشاهده لیست قیمت گریل استخر در لینک روبرو : گریل استخر