گریل استخر چیست ؟

گریل استخری یک نوع گاتر با گریتینگ یا همان درپوش می باشد. گریل استخری برای جمع آوری آب دور استخر و جکوزی ها و فضاهای ورزشی استفاده می شود. گریل استخر روی کانال آب دور استخرها و جکوزی ها قرار میگیرد و برای جمع آوری آب سرریز استخر و جکوزی همیشه یک کانال دور فضای استخر ایجاد میشود و روی آن از گریل استخر استفاده می شود.

جنس این محصول از PP یا UPVC می باشد. امروزه در بسیار موارد کانال آب دور استخر نیز به صورت پیش ساخته است که مزایای بیشتری نسبت به کانال هایی دارد که با سنگ ساخته می شوند. البته در فضاهایی که استخر یا جکوزی به شکل دایره ای یا بیضی شکل هستند به ناچار باید کانال دور آن با سنگ ساخته شود و سپس روی آن گریل استخر انعطاف پذیر قرار می دهیم تا بتوانیم آن را به صورت دایره اجرا کنیم.

مزیت های مهم گریل استخر


این نوع گریل ها بسیار کاربردی هستند. وزن های بالای افراد را در هنگام راه رفتن در لبه استخر تحمل می کنند. بسیار محکم و با دوام اند.

یکی دیگر از مهم ترین مزیت های استفاده از این نوع گریل ها این است که استفاده از آن ها در استخر های سر باز بسیار مناسب است چرا که نور خورشید رنگ آن ها را تغییر نمی دهد و آسیبی به آن ها وارد نمی شود.

نصب گریل ها بسیار ساده است.

نگهداری و تمیز کردن گریل های استخری بسیار راحت می باشد.

در برابر مواد شیمیایی بسیار با دوام اند.

یکی دیگر از مهم ترین مزیت های استفاده از گریل های استخر ساختار آن ها می باشد این نوع گریل ها قابل بازیافت هستند و به طبیعت اسیبی وارد نمی کنند.

با نصب گریل استخر می توان محیط استخر ها را به منطقه ای تمیز و بهداشتی تبدیل کرد.

این نوع گریل ها در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی تولید می شوند. بسته به سلیقه و نیازتان می توانید این نوع تجهیزات استخری را خریداری کنید.

ظاهر گریل های استخری


در هنگام ساخت استخرها فاکتورهای زیادی در طراحی نقش دارند ولی ایجاد امنیت نیز یکی از مهمترین نکات در ساخت استخر می باشد. سطح خیس کنار استخرها باعث سر خوردن می شود به همین دلیل با نصب گریل استخر در اندازه لازم از این مشکل جلوگیری می شود. از دیگر مزایای این محصول میتوان به بادوام بودن، مقاوم بودن در برابر لیز خوردن افراد، راحت تمیز شدن و تنوع در رنگ های این محصول اشاره کرد.

مشاهده لیست قیمت انواع گریل استخر در لینک روبرو : گریل استخر