گریل استخری

در هنگام انتخاب سیستم گریل برای استخر ، گزینه های زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

هدف اصلی گریل استخر شنا ، زدودن بقایای سطح آب است. سطح آب عملیاتی کمی بالاتر از لب گریل تنظیم شده است به طوری که آب در اطراف محیط کامل استخر به طور مداوم به داخل ناودان می رود.

علاوه بر این ، دهانه گریل باید بتواند امواجی را که از سطح استخر در حال حرکت هستند ، ضبط کند.

از آنجا که یک گریل ستخر توانایی جذب امواج را دارد (در حالی که استخر از نوع کفگیر) ، سیستم سرریز مناسب برای استخرهای مسابقه است و اغلب برای استخرهای تفریحی نیز ترجیح داده می شود.

دهانه گریل باید به گونه ای طراحی شود که در مواقع بیداری زیاد ، مانند هنگام پر شدن استخر در یک روز آفتابی تابستان ، یا در طول جلسه گرم کردن برای ملاقات شنا ، دچار طغیان نشود. این کار با در نظر گرفتن عمق دهانه ناودان و همچنین اندازه لوله هایی که ناودان ها را به سمت مخزن موج تخلیه می کنند ، انجام می شود.

بیشترین بحث در مورد طراحی گریل استخر شنا ، پیکربندی ناودان است. جوانب مثبت و منفی زیادی برای هر نوع گاتر استخر وجود دارد و نظرات زیادی در مورد این موضوع در بین شناگران ، مربیان ، طراحان استخر شنا ، متصدیان استخر شنا و دیگران وجود دارد.

چهار نوع اصلی گاتر که در زیر بررسی خواهیم کرد ، کاملاً فرورفتگی ، رول کردن ، پخش با پاراپت و سطح عرشه هستند.

گریل های کاملاً فرو رفته

گریل استخر کاملاً فرورفتگی دارای یک درپوش بتونی است که بر روی توری آبچکان کنسرو شده و ابعاد عرشه 12 به آب را ایجاد می کند. این نوع ناودان دو هدف اصلی دارد.

ابتدا ، این نوع گریل استخر یک مرجع بصری برای دیواره انتهایی بالای سطح آب فراهم می کند. با پیشرفت روشهای شنا در طول سالها ، به شناگران رقابتی آموزش داده می شود تا در تمام مدت حرکت خود را از یک وضعیت ساده حفظ کنند. این بدان معناست که شناگران به علامت گذاری کف استخر نگاه می کنند و نه به دیوار انتهایی ، بنابراین نیاز به یک نقطه مرجع بالای آب اهمیت کمتری نسبت به روزهای گذشته دارد.

دوم ، ماهیت فرورفتگی این ناودان به جلوگیری از پاشیدن آب از استخر ، که همیشه مطلوب است ، کمک می کند.

گریل استخر کاملاً فرورفتگی خروج از استخر را بدون استفاده از ریل های گرفتن یا ورود به پله کاملاً دشوار می کند. حتی برخی از شناگران دبیرستان و دانشگاه نیز با این نوع گریل در صعود از استخر مشکل دارند.

در حین تمرین شنا ، وقتی شناگران در انتهای استخر هستند و از مربی خود دستورالعمل می گیرند ، درپوش کنسول یک اتاق اکو در نزدیکی گوش شناگران فراهم می کند که شنیدن آن را دشوار می کند.

انتخاب گریل استخر

در هنگام انتخاب سیستم گریل برای استخر ، گزینه های زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

هدف اصلی گریل استخر شنا ، زدودن بقایای سطح آب است. سطح آب عملیاتی کمی بالاتر از لب گاتر استخر تنظیم شده است به طوری که آب در اطراف محیط کامل استخر به طور مداوم به داخل ناودان می رود.

علاوه بر این ، دهانه گریل استخری باید بتواند امواجی را که از سطح استخر در حال حرکت هستند ، ضبط کند.

از آنجا که یک گاتر استخری توانایی جذب امواج را دارد (در حالی که استخر از نوع کفگیر) ، سیستم سرریز مناسب برای استخرهای مسابقه است و اغلب برای استخرهای تفریحی نیز ترجیح داده می شود.

 خرید گریل استخر

هنگام انتخاب پیکربندی گریل استخر جدید ، گزینه های زیادی وجود دارد. هر نوع ناودان مزایا و معایب مختلفی دارد. قبل از انتخاب پیکربندی سیستم گریل ، مهم است که همه جوانب مثبت و منفی و تأثیرات آن را بر روی همه گروههای کاربر بالقوه در نظر بگیرید.

مشاهده لیست قیمت انواع گریل استخر در لینک زیر : گریل استخر