ساخت گریل استخر پلاستیکی

سیستم های سرریز محیط ، قسمت مهم هر استخر شنا است. دو سیستم اصلی برای سرریز محیط وجود دارد. کفگیر و ناودان. اسکیمرها اغلب ساده تر و ارزان تر هستند زیرا به طور سنتی برای حیاط پشت یا استخرهای سبک اوقات فراغت استفاده می شوند.

از گریل استخر پلاستیکی می توان در هر نوع استخر استفاده کرد و می توان آنها را در آرایه ای از شکل ها و اندازه های مختلف ساخت. بسته به کاربری مورد نظر برای استخر ، برخی از ناودان ها نسبت به بقیه مناسب ترند. در زیر جوانب مثبت و منفی چهار سبک معمول ناودان بحث خواهد شد: سطح عرشه ، کاملاً فرورفتگی ، رول کردن و پارپت.

گریل استخر پلاستیکی سطح عرشه

سطح عرشه یا سیستم سرریز “rim flow” دارای یک لب ناودان 1 “بالاتر از سطح عرشه استخر است. این طراحی حتی ضعیف ترین شناگر را قادر می سازد تا با تلاش کمی از لبه آب خارج شود. این اغلب مطلوب ترین ناودان برای شناگران تفریحی و آموزشی است. برنامه های طبیعی تولد سنگین ، که در آن کلاس های زیادی تدریس می شود ، اغلب این گزینه طراحی را انتخاب می کنند. گریل استخر پلاستیکی سطح عرشه کم هزینه ترین گزینه ناودان هستند زیرا در مقایسه با برخی دیگر از گزینه ها به بتن و فرم دهی کمتری نیاز دارند.

ناودان سطح عرشه دارای محدودیت عقب نیست ، بنابراین ، آب امکان دارد “از طریق مشبک گریل استخر پلاستیکی عبور کند یا از آن خارج شود و منجر به یک عرشه استخر مرطوب شود. از آنجا که سطح آب استخر معمولاً در سطح یا بالاتر از سطح صفحات مجاور است ، برای جلوگیری از جاری شدن سیل در مخازن موج دار اغلب باید لوله های سرریز مجهز شوند.

گریل استخر پلاستیکی کاملاً فرو رفته

شناگران و مربیان رقابتی این طرح را ترجیح می دهند. کنسول های عرشه استخر بیش از دهانه ناودان. بالای عرشه تقریباً 12 “بالاتر از آب است. برآمدگی یک سطح مرجع بصری برای دیواره زیر آب برای شناگر رقابتی فراهم می کند.

ناودان فرورفتگی بسیار موثر دامنه موج را گرفته و عرشه های استخر را نسبتاً خشک نگه می دارد. عیب این است که پیش آمدگی زیاد خروج از استخر را بسیار دشوار می کند و در نتیجه ، اکثر افراد استفاده از یکی از نردبان استخر را انتخاب می کنند.

این گزینه غالباً برای اتاقهای طبیعت گردی استفاده می شود كه شنای رقابتی فعالیت غالب برنامه ریزی شده است. البته لازم به ذکر است که گریل استخر کاملاً فرورفته معمولاً یکی از گرانترین گزینه های ناودان هستند.

گریل استخر پلاستیکی رول

مشخصات گریل استخر پلاستیکی رول ویژگی های تنظیمات کاملاً فرو رفته و سطح عرشه را با هم ترکیب می کند. این شامل یک لب ناودان و رنده در سطح آب است. این عرشه ، تقریباً 5 “بالاتر از سطح آب ، در قسمت عقب رنده ناودان یک حاشیه تشکیل می دهد. این محدوده حاوی قسمت اعظم عمل موج است و عرشه استخر را نسبتاً از آب خارج شده از مجرای گریل استخر دور نگه می دارد. پیکربندی کم در لبه آب هنوز به شناگران اجازه می دهد تا به راحتی خارج شوند. برخلاف گریل استخر پلاستیکی کاملاً فرورفته ، گریل استخر پلاستیکی رولینگ مرجع بصری دیواره انتهایی بالای سطح آب را برای شناگران رقابتی فراهم نمی کند.

گاتر را با پاراپت رول کنید

آبچکان رول دار با پاراپت طرح گریل استخر پلاستیکی رول کناره های استخر را با یک پارکت در انتهای استخر ترکیب می کند. پاراپت شباهت زیادی به گزینه ناودان کاملاً فرو رفته با ابعاد 12 “آب به عرشه و صفحه مرجع بصری برای دیواره زیر آب دارد. پاراپت از یک حاشیه 6 اینچی از عرشه استخر تا بالای ناودان که معمولاً بلوک های شروع در آن قرار دارند استفاده می کند. این گزینه غالباً زمانی استفاده می شود که شنا در دام استفاده اصلی است ، اما استخر همچنین برای سایر برنامه های کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد.

مشاهده لیست قیمت انواع گریل استخر در لینک روبرو : گریل استخر